ROUTE: We starten in Lima (Peru) en trekken zo verder door de bergen met het openbaar vervoer tot in La Paz (Bolivië). Vanuit Bolivië reizen we terug naar Lima, ditmaal langs de Panamericana (westkust). Vanuit Lima nemen we het vliegtuig naar Buenos Aires (Argentinië), om daar vervolgens een auto te huren en zo Argentinië langs de Pampa en Patagonië te doorkruisen. De laatste dagen van onze reis eindigen we in stijl in Buenos Aires.

woensdag 3 september 2008

stressssss....

Eindelijke het is bijna zover!!...
Maar natuurlijk eerst nog het trouwfeest van Jo en Ans, verhuizen, reis voorbereiden,...
Kortom verzuipen in het werk om zeker niet uitgerust te vertrekken.
Geen probleem,
we hebben immers 4 maanden om te doen en te laten wat we willen.

Nog 5 dagen...

7 opmerkingen:

Steven Verbruggen zei

Dag Laurette
haha het is mij gelukt om de 1ste reactie te geven! Veel geluk en plezier op jullie reis!
Groetjes vanuit de Provence, we genieten van nog een extra weekje vakantie...
Lore&Steven

Lies Veroeveren zei

Hey Laura en Pieter,

HAVE FUN !
Ik ben nu al benieuwd naar de straffe verhalen ... :-)
Groetjes

Rogier Denecker zei

ik ben jaloers... :(

groentjes,

rogier

Anoniem zei

Aha, nu kan ik hier ook iets typen sè. Bedankt Pieter voor die snelle interventie.

Ik wou alleen maar zeggen: maar er een onvergetelijke reis van en... lief zijn voor elkaar hé. ;-)

Ik zal hier alleszins regelmatig mijn neus eens laten zien!

Dikke zoenen,
Barbara xxx

Unknown zei

Laura,

Het is zover !

G E N I E T E N is de boodschap.

Ik kom regelmatig eens piepen.

Kurt de Flik

Unknown zei

In de voetsporen van Eva Peron e siske... Laat u overwelmen door lief en leed van de Zuid-Amerikaanse landen. En begin bij een flinke Argentijnse steak!!
Pieter zal uw vlezeke wel snijden.
Kussie kussie van uw hectische broerken.
°°°°

Anoniem zei

Hou ons op de hoogte van welke plekjes echt de moeite waard zijn, want 16 december komen we jullie achterna :o) Ook wij vertrekken dan via Brasilië langs Peru en Uruguay naar Argentinië!
Als je ons laat weten waar jullie dan zitten, komen we je zelfs eens bezoeken!!

Geniet ervan!
Liesbeth en Maarten

Kaart Peru

Kaart Peru
volg de paarse lijn...

kaart Zuid-Amerika

kaart Zuid-Amerika